سورہ یسین کی تلاوت کرنے کے فوائد

سورہ یسین کی تلاوت کرنے کے فوائد

قرآن مجید اللہ سبحانہ وتعالیٰ کا بہترین معجزہ اور نعمت ہے جو اس نے بنی نوع انسان کو عطا کی ہے۔ قرآن پاک کے ہر لفظ کی تلاوت پر مومن کے لیے ثواب ہے۔ قرآن مجید کے عام متن پر اجر کے علاوہ، بعض خاص سورتوں کا اجر دوسروں کے مقابلے میں افضل ہے۔

پوری دنیا کے مسلمان نوجوان اس کی تلاوت کرتے ہیں، اسے حفظ کرتے ہیں اور ناقابل یقین تقدس اور احترام کے ساتھ اس کی تلاوت کرتے ہیں۔ ہمارے پیارے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے مختلف ارشادات میں سورہ یٰسین کی زیادہ عظمت کے پیچھے ایک وجہ بیان کی ہے جس میں اس کی تلاوت کے مختلف فوائد ہیں۔ درج ذیل سطور میں سورہ یاسین کی تلاوت کے اہم فوائد کے بارے میں بتایا گیا ہے۔

یاسین – قرآن کا دل

ہر چیز کا دل ہوتا ہے اور قرآن کا دل سورہ یاسین ہے۔ اس سے اس سورت کی اہمیت کا پتہ چلتا ہے کیونکہ قرآن پاک کے ایک لفظ میں دس انعامات ہیں تو یقیناً اس مقدس کتاب کا دل اس سے بھی بڑا اجر دے گا۔ اس ارشاد سے ایک اور بات واضح ہوتی ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے پیروکاروں کے ذریعہ اس سورہ کے یاد کرنے اور یاد کرنے کے لیے اس کی تشبیہ کی تصدیق کی۔

گناہوں سے نجات

اگر کوئی شخص رات کو اللہ سبحانہ وتعالیٰ کی خوشنودی کے لیے خالص اور سچی نیت کے ساتھ سورہ یٰسین کی تلاوت کرے تو اگلی صبح وہ گناہوں سے پاک ہو جائے گا۔ اس کے بعد اگر کوئی مومن صرف اللہ تعالیٰ کی خوشنودی حاصل کرنے کے لیے سونے سے پہلے سورۂ یٰسین کی تلاوت کو یقینی بنائے تو اسے یقین ہونا چاہیے کہ سوتے ہوئے اس کے گناہ معاف ہو جائیں گے۔

شاندار انعام

ان احادیث میں کسی وضاحت کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ واضح طور پر بتایا گیا ہے کہ سورہ یٰسین کو ایک بار پڑھنا دس بار قرآن پاک پڑھنے کے برابر ہے۔ اس سے مومن کے لیے سورہ یاسین کو حفظ کرنے کی مزید وجوہات ملتی ہیں تاکہ اسے دن میں کئی بار پڑھ کر عظیم الشان انعامات حاصل کیے جا سکیں، جس کی قدر انسانی سمجھ سے باہر ہے۔

موت کو آسان کرتا ہے

اس حدیث سے معلوم ہوتا ہے کہ مرنے والے کے قریب سورہ یٰسین پڑھنا مستحب ہے۔ ایک آدمی جو اس دنیا سے رخصت ہو رہا ہے اسے آنے والی دنیا میں آسانی کے ساتھ منتقل ہونے کے لیے روحانی مدد اور تسکین کی ضرورت ہوتی ہے اس لیے اس وقت اگر قلب قرآن کی تلاوت کی جائے تو اس سے گھٹتی ہوئی روح کو مدد ملتی ہے اور اذیت ناک عمل میں سکون اور سکون ملتا ہے۔

زندگی کے مسائل میں مدد کرتا ہے

ہر روز یاسین کا ورد کرنے سے آپ کو دنیاوی زندگی کے مسائل حل کرنے میں مدد ملتی ہے اور زندگی یا جیون ساتھی کی آزمائشوں میں آسانی ہوتی ہے۔ تلاوت کرنے والے پر اللہ سبحانہ و تعالیٰ کی رحمتیں نازل ہوتی ہیں۔ یہ سورت دل سے متعدد خوف کو دور کرنے کے لیے بھی مشہور ہے۔

ضروریات کو پورا کرتا ہے

اگر آپ کو اللہ کی مکمل مدد کی ضرورت ہے تو فجر کے وقت سورہ یٰسین پڑھنے کی عادت ڈالیں۔ آپ دیکھیں گے کہ آپ اس دن تمام رکاوٹوں اور پریشانیوں سے کتنی آسانی سے گزرے تھے۔ اس کے علاوہ، اللہ تعالی آپ کو کافی کرے گا اور آپ کی تمام ضروریات کو پورا کرے گا۔

قرآن مجید کی تلاوت بذات خود ایک ثواب ہے۔ ہم سب سے خوش قسمت ہیں کہ اللہ کا پیغام قرآن کی شکل میں ہے اور ہمیں اس معجزاتی آسمانی کتاب کو پڑھنے اور سمجھنے کا موقع ملا ہے۔ اللہ تعالیٰ تمام مومنین کو قرآن اور اس کی خوبصورت سورتوں کی سمجھ عطا فرمائے۔ آمین

Sifli Amliyat Books PDF
Sharing is Caring so Please Share it.


Updated: January 30, 2022 — 2:24 am

Leave a Reply