ماہ شوال کی اہمیت

ماہ شوال کی اہمیت

شوال کا مہینہ اسلامی کیلنڈر کا 10واں مہینہ ہے، عید الفطر شوال کے مقدس مہینے کا آغاز ہے جسے مسلمان پوری خوشی سے مناتے ہیں۔ اللہ تعالی نے ہمیں شوال کے 6 دنوں کی صورت میں مزید برکات سے نوازا ہے، آپ عید الفطر کے بعد شوال کے مہینے میں کسی بھی وقت 6 روزے رکھ سکتے ہیں۔ رمضان کے بعد شوال کا مہینہ ہی دوسرا مہینہ ہے جس کے روزے ہمارے لیے مستحب ہیں۔

مسلسل تین دنوں تک عید الفطر منانے کے بعد شوال کے 6 دنوں میں روزہ رکھنا اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ ایک مومن تہوار کے دوران ملنے والی تمام نعمتوں کے لیے عاجز اور اللہ کا شکر گزار ہے۔

یہ خیال کیا جاتا ہے کہ شوال کے مہینے میں روزے رکھنے کا عمل ہم میں سے ان لوگوں کی مدد کا ایک شاندار طریقہ ہو سکتا ہے جنہوں نے رمضان میں بیماری، حیض یا سفر کے دوران روزہ چھوڑ دیا ہو۔ رمضان المبارک کے چھوڑے ہوئے روزوں کو جلد از جلد پورا کرنے کی بہت زیادہ سفارش کی جاتی ہے کیونکہ یہ اللہ تعالیٰ پر واجب اور قرض ہے اور یہ نفلی روزوں پر فضیلت رکھتا ہے۔

شوال کے 6 روزے رکھنا اس بات کی علامت ہے کہ عام مسلمانوں کی نسبت اس کے دل میں ایمان بڑھتا ہے، اس سے ثابت ہوتا ہے کہ یہ عمل رحمن کی محبت حاصل کرنے اور اس کے سامنے نمایاں ہونے کا باعث بنتا ہے۔

مختصر یہ کہ عیدالفطر کے بعد چھ دنوں میں روزہ رکھنا ایک انتہائی بابرکت عمل ہے جسے ہلکا نہیں لیا جانا چاہیے۔ اگرچہ یہ سنت مستحب ہے، لیکن یہ اعلیٰ اخلاق کی تکمیل کے ساتھ آتا ہے اور مومن کے لیے بے شمار فوائد کا باعث بنتا ہے۔

Sifli Amliyat Books PDF
Sharing is Caring so Please Share it.


Updated: January 30, 2022 — 2:25 am

Leave a Reply