سورہ بقرہ کی تلاوت کرنے کے فوائد

سورہ بقرہ کی تلاوت کرنے کے فوائد

قرآن کی سورہ البقرہ قرآن کی سب سے مشہور سورتوں میں سے ایک بن جاتی ہے۔ قرآن کی ایک اور سورت کی طرح اس میں بھی بہت سی آیات ہیں جو روزمرہ کی زندگی میں مفید ہیں۔ مزید یہ کہ اس پر آیت بہ آیت یاد رکھنا آپ کے خیال سے زیادہ آسان ہے۔

قرآن کی سورہ البقرہ 286 آیات پر مشتمل ہے جس کے اندر بہت خوبصورت معنی ہیں۔ آپ اس سورت کو اپنے بچے کو قرآن پڑھنا سکھانے کے آسان طریقہ کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ قرآن کی دوسری سورت بن جاتی ہے جسے دوسری سورت کے مقابلے میں سب سے لمبی سورت سمجھا جاتا ہے۔

سورہ بقرہ کی تلاوت کرنے کے فوائد

روزانہ سورہ بقرہ پڑھنے کے فائدے درج ذیل ہیں۔

ایمان کو مضبوط کریں

مسلمانوں کے لیے اس میں کوئی شک نہیں کہ قرآن تمام انسانی زندگیوں کے لیے رہنما کتاب ہے۔ قرآن مجید کی سورہ البقرہ کی پہلی آیات میں سے بعض میں قرآن کی حقیقی ڈیل کا ذکر ان لوگوں کے لیے ایک رہنما کتاب کے طور پر کیا گیا ہے جو اللہ پر ایمان رکھتے ہیں۔

زیادہ علم والا

قرآن کی سورہ البقرہ میں جو آیت بہ آیت لکھی گئی ہے اس میں معنی خیز آیات ہیں۔ ان میں سے ہر ایک ان آیات کی تلاوت کرنے والے ہر شخص کو اتنی معلومات دیتا ہے۔ اس سے یہ احساس ہوتا ہے کہ لوگ ان کی تلاوت کے بعد زیادہ باشعور ہوں گے۔

جیسا کہ آپ باقاعدگی سے قرآن مجید کی سورۃ البقرہ کی تلاوت کریں گے آپ کو اتنا علم حاصل ہوگا۔ یہ برائی کی تاریخ ہو سکتی ہے جو حضرت آدم علیہ السلام، حضرت موسیٰ علیہ السلام اور حضرت ابراہیم علیہ السلام کے قصے پر بھی گھٹنے نہیں ٹیکتی۔

آپ کو مسلمانوں اور اسرائیلیوں کے درمیان ایمان کی سچی کہانی، حج، روزہ، نماز، اسلام میں اچھی بیوی بننے کے نکات، اللہ تعالیٰ کی شان کے حقیقی ثبوت، اور اور بہت.

توبہ کی اہمیت

زیادہ تر مسلمان اس بات سے واقف ہیں کہ وہ کامل انسان نہیں ہیں اس لیے بعض اوقات ان سے غلطیاں ہو جاتی ہیں۔ قرآن کی سورہ البقرہ میں بتایا گیا ہے کہ کس طرح نبی آدم نے شیطانی چال سے غلطی کی۔

اس میں ذکر کیا گیا ہے کہ آدم کے نبی نے اللہ کی طرف گہری توبہ کے ساتھ اللہ سے توبہ کی۔ مسلمانوں کا عقیدہ ہے کہ اللہ نے آدم کے نبی کو معافی دی جیسا کہ آیت 37 میں مذکور ہے۔ اس کے علاوہ، یہ سورت قرآن کی سورتوں میں سے ایک سورہ بن گئی ہے جو صبح کے وقت پڑھنے کے لیے بہترین ہے۔

اللہ کی نعمتوں کے قریب ہو جائیں

مسلمان اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ جب وہ اللہ کے حکم پر عمل کرتے ہوئے اچھے کام کر رہے ہیں اور برے کاموں سے اجتناب کر رہے ہیں تو وہ اللہ کی رحمت کے قریب تر ہوں گے۔ اس لیے مسلمان اس کامیابی کو حاصل کرنے کے لیے جو کچھ بھی کریں گے کریں گے جیسے کہ اسلام میں اپنے آپ کو نحوست سے بچانے کے لیے دعا کریں۔

قرآن کی سورۃ البقرہ کی تلاوت کرنے سے، مسلمان خوشی سے روزے رکھتے ہیں، پانچ وقت کی نماز پڑھتے ہیں، قرآن کی تلاوت کرتے ہیں، زیادہ صبر کرنے کی کوشش کرتے ہیں، اور دوسرے اچھے اعمال کرتے ہیں جن کا ذکر قرآن کی سورۃ البقرہ میں ہے۔

شکر گزار شخص بنیں

قرآن کی سورہ البقرہ کی کچھ آیات مسلمانوں کو مریض، دوسروں کی دیکھ بھال اور اشتراک کرنے کے بارے میں سکھاتی ہیں جیسے کہ اسلام میں صدقہ کی قسمیں کرنا، لالچ سے بچنا، اور بہت کچھ۔ جیسا کہ مسلمان اس پر آیت بہ آیت پڑھتے ہیں، وہ مسلسل علم کو جذب کرتے رہیں گے۔

جیسا کہ مسلمان وہ اچھے کام کرتے ہیں، وہ ایک شکر گزار شخص بن جائیں گے جو ہر چیز کے لیے ہمیشہ اللہ کا شکر ادا کرتا ہے۔ وہ جانتے ہیں کہ سب کچھ اللہ کی طرف سے آتا ہے تاکہ وہ ہر چیز کے لیے زیادہ شکر گزار بن جائیں۔

چنانچہ قرآن مجید کی سورۃ البقرہ کی تلاوت کے چند فائدے ہیں۔ نہ صرف آپ کو بہت سے سبق ملیں گے بلکہ آپ کا ایمان بھی مضبوط ہوگا۔ اللہ آپ کی روزمرہ کی زندگی میں برکت عطا فرمائے۔

Sifli Amliyat Books PDF
Sharing is Caring so Please Share it.


Updated: January 30, 2022 — 2:24 am

Leave a Reply