بالوں کی حفاظت اور خوبصورتی کے لئے نایاب ٹپس

بالوں کی حفاظت اور خوبصورتی کے لئے نایاب ٹپس

آج کی اس پوسٹ میں آپکے ساتھ بالوں کی خوبصورتی کے لئے کچھ ٹپس شئیر کریں گے۔ ان ہیلتھ ٹپس کو استعمال کر کے آپ اپنے بالوں کو کافی طرح کی مسائل سے بچا سکتے ہیں۔ اس سے نہ صرف آپکے بال خوبصورت دلکش اور مضبوط ہونگے بلکہ آپ کے بالوں کی نشونما بھی بہتر طریقے سے ہو گی۔

بالوں کے لئے چند ٹپس مندرجہ ذیل ہیں۔

اپنے بالوں کو باقاعدگی سے دھوئے۔

اپنے بالوں کو باقاعدگی سے دھونے سے آپکے سر کی کھوپڑی اور بال گندگی اور اضافی تیل سے پاک ہو جاتے ہیں۔ اگر آپ کے بال بہت خشک ہیں تو اپنے بالوں کو ہفتے میں دو بار دھونے تک محدود رکھیں۔ اگر آپ کی کھوپڑی میں تیل ہے تو متبادل دنوں میں اپنے بالوں کو دھونے سے مدد مل سکتی ہے۔

کیمیکل فری شیمپو استعمال کریں۔

آپ واقعی تمام ماحولیاتی عوامل کو کنٹرول نہیں کر سکتے جو آپ کے بالوں کو نقصان پہنچاتے ہیں، لیکن آپ جس قسم کے شیمپو استعمال کرتے ہیں اسے کنٹرول کر سکتے ہیں۔ آپ کے شیمپو میں کیمیکلز کی تعداد کم، آپ کے بال صحت مند ہوں گے۔ نرم شیمپو کے لیے جائیں جو آپ کے بالوں کی قسم کے مطابق ہوں۔

اپنے بالوں کو باقاعدگی سے تراشیں۔

ان بھورے اور کھردرے حصوں سے چھٹکارا پانے کے لیے ہر چند ہفتوں میں اپنے بالوں کو تراشیں۔ ہر 6 سے 8 ہفتوں میں اپنے بالوں کا تقریبا 1/4 انچ کاٹ لیں تاکہ پھٹنے والے سروں کو دوبارہ بڑھنے سے بچایا جاسکے۔

آپ کی کھوپڑی کو بھی دیکھ بھال کی ضرورت ہے۔

اس کے بارے میں سوچیں: آپ کی کھوپڑی بھی جلد ہے، اور یہ دراصل آپ کے چہرے کی توسیع ہے۔ آپ کی باقی جلد کی طرح، آپ کی کھوپڑی کو بھی باقاعدگی سے ایکسفولیئٹنگ کی ضرورت ہوتی ہے۔ بدقسمتی سے، تیل، مردہ جلد کے خلیات، اور بچ جانے والی مصنوعات کا باقاعدگی سے جمع ہونا آپ کی کھوپڑی کو زیادہ بوجھ اور صحت مند سے کم چھوڑ سکتا ہے۔

ریشم کے تکیے پر سو جائیں۔

روئی کے تکیے آپ کے بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات کو جذب کر سکتے ہیں اور آپ کے کناروں پر غیر ضروری طور پر سخت ہو سکتے ہیں۔ بالوں کی دیکھ بھال کے ہمارے آسان ترین مشوروں میں سے ایک کے لیے اپنی خوبصورتی کی نیند کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے ریشم یا ساٹن کے تکیے پر جائیں۔

گیلے بالوں کی کنگھی کرنے میں احتیاط

گیلے بالوں کو انتہائی احتیاط کے ساتھ کنگھی کریں کیونکہ وہ نازک اور ٹوٹنے کا خطرہ رکھتے ہیں۔ ایک چوڑے دانت والی کنگھی لیں اور اسے جڑوں سے اپنے بالوں کے سروں تک جتنی نرمی سے ہو سکے چلائیں۔

پانی زیادہ پیا کرو

بیرونی ہائیڈریشن کے ساتھ اندرونی ہائیڈریشن اچھی طرح سے متوازن اور صحت مند بالوں کی کلید ہے۔ ہو سکتا ہے آپ ہائیڈریٹنگ ہیئر کیئر پروڈکٹس اور آئل استعمال کر رہے ہوں، لیکن روزانہ کم از کم 3 لیٹر پانی پینا بالوں کی اچھی صحت کو یقینی بناتا ہے۔

صحت مند غذا کھائیں

جب تک ہم بالوں کی دیکھ بھال اور جلد کی دیکھ بھال کے بارے میں لکھتے رہیں گے تب تک ہم ’آپ وہی ہیں جو آپ کھاتے ہیں‘ کو دہراتے رہیں گے۔ آپ کے بال پروٹین اور امینو ایسڈ سے بنے ہیں۔ اسے اچھی طرح سے بڑھنے اور خود کو برقرار رکھنے کے لیے صحیح غذائیت کی ضرورت ہے۔ انڈے، بیر، گری دار میوے، مچھلی، سبز پتوں والی سبزیاں، شکرقندی صحت مند بالوں کے لیے بہت سی بہترین غذائیں ہیں۔

ہیئر کیپس / ٹوپی استعمال کریں۔

جس طرح سورج کی روشنی آپ کی جلد پر نقصان دہ اثر ڈالتی ہے اسی طرح یہ آپ کے بالوں پر بھی لاگو ہوتی ہے۔ سورج کی تیز شعاعیں آپ کے بالوں سے نمی کو دور کر سکتی ہیں جس سے وقت کے ساتھ ساتھ یہ خشک، ٹوٹنے والے اور خراب ہو جاتے ہیں۔ اپنے بالوں کو اس نقصان سے بچانے کے لیے باہر نکلتے وقت ٹوپیاں استعمال کریں۔ جب آپ سوئمنگ پول میں ہوں تو اپنے بالوں کو ٹوپیوں سے بچائیں۔ کلورین والا پانی آپ کے بالوں کے لیے برا ہے۔

Sifli Amliyat Books PDF
Sharing is Caring so Please Share it.


Updated: January 6, 2022 — 1:34 am

Leave a Reply