روزانہ قرآن مجید پڑھنے کے حیران کن فوائد

روزانہ قرآن مجید پڑھنے کے حیران کن فوائد

قرآن مسلمانوں کے لیے ایک مقدس کتاب ہے جسے روزانہ پڑھنا چاہیے۔ ایک گائیڈ بک کے طور پر، اس میں سیکھے گئے بہت سے اسباق ہیں جو مسلمانوں کی روزمرہ کی زندگی کے لیے مفید ہیں، چاہے اس وقت کے لیے ہوں یا آخرت کے لیے۔

بہت سی وجوہات کی بنا پر قرآن پڑھنا ایک عادت بن جانا چاہیے جو روزانہ کی جانی چاہیے۔ یہی وجہ ہے کہ بہت سارے مسلمان اپنے بچوں کو ابتدائی عمر سے ہی قرآن پڑھنا سکھانے کے لیے سخت محنت کرتے ہیں۔ اللہ تعالیٰ کی طرف سے نہ صرف مسلمانوں کو بہت سی نعمتیں حاصل ہوں گی بلکہ بہترین زندگی بھی ملے گی۔

روزانہ قرآن پاک پڑھنےکے کچھ فوائد مندرجہ زیل ہیں۔

روزانہ رہنمائی حاصل کریں۔

قرآن ایک رہنما کتاب ہے جو ہماری روزمرہ کی زندگی میں صحیح اور غلط کے بارے میں بہت سارے ثبوت ظاہر کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اکثر مسلمان قرآن میں لکھی گئی رہنمائی کی بنیاد پر اپنا عمل کرتے ہیں۔ وہ یہ بھی سکھاتے ہیں کہ وہ اپنے بچوں کو اسلام میں اپنے بچوں کی پرورش کرنے کے بارے میں کچھ نکات کے حصے کے طور پر کیا حاصل کرتے ہیں۔

مسلمان یقین رکھتے ہیں کہ اللہ کی رحمت کی طرف اپنا راستہ حاصل کریں، انہیں قرآن کی تلاوت کرنی چاہیے۔ اس کی ہر آیت کے پیچھے معنی کو جاننا اور اسے روزمرہ کی زندگی میں لاگو کرنے کی کوشش کرنا ان کے لیے ایک بہترین رہنما ثابت ہوگا۔

بہترین دوا حاصل کریں۔

کئی سالوں سے مسلمانوں کا ماننا ہے کہ قرآن ان کے دماغ اور روح کے لیے سب سے مضبوط دوا بن جاتا ہے۔ جیسا کہ وہ یقین رکھتے ہیں کہ ان کا دماغ اور روح خوش محسوس کرتے ہیں تاکہ ان کا جسم قیادت کی پیروی کرے.

قرآن کی ہر آیت اضطراب، خود شک، شفا یابی ڈپریشن، اور دماغی صحت کے دیگر مسائل کو کم کرنے کی سب سے بڑی دوا بن جاتی ہے۔ روزانہ قرآن پڑھنے سے مسلمان اپنے غصے اور دیگر جذبات کو سنبھالنے کے قابل ہو جائیں گے۔

اپنی زندگی کو روشن کریں۔

ایک بار جب آپ بیمار ہوجاتے ہیں اور صحیح دوا سے شفا پاتے ہیں، تو آپ کو ایک ہلکی زندگی ملے گی۔ یہ بھی روزانہ قرآن پڑھنے سے کام کرتا ہے۔ جب بھی آپ نیچے اترتے ہیں پھر بھی محسوس کرتے ہیں کہ دنیا آپ پر کچل رہی ہے، ایک بار جب آپ باقاعدگی سے قرآن پڑھیں گے تو آپ بہتر محسوس کریں گے۔

یہی وجہ ہے کہ بہت سے مسلمانوں کا ماننا ہے کہ قرآن ان کی زندگی کو روشن کرنے کے لیے صحیح دوا ہے۔ نہ صرف اپنی زندگی کے ساتھ ہلکی پھلکی زندگی حاصل کریں بلکہ آخرت کی زندگی میں بھی قرآن سیکھنے کا ایک فائدہ ہے۔

 ایک اعلی بیداری والے شخص بنیں۔

جیسے جیسے مسلمان روزانہ قرآن پڑھتے ہیں، وہ زیادہ باشعور اور اعلیٰ بیداری والے انسان بنیں گے۔ وہ سمجھتے ہیں کہ کیا صحیح اور غلط ہے تاکہ وہ اسے اپنی روزمرہ کی زندگی میں لاگو کر سکیں۔

مسلمان برے کاموں سے بچنے اور اس کے بجائے اچھے کام کرنے کے لیے زیادہ بیدار ہوں گے۔ مزید یہ کہ انہیں احساس ہوگا کہ اللہ ہر چیز میں کتنا عظیم ہے۔ اس سے انہیں دنیا کی دوسری چیزوں کے بجائے صرف اللہ کے ساتھ کھڑا ہونے میں مدد ملے گی۔

زندگی میں بہترین تحفظ حاصل کریں۔

مسلمان یقین رکھتے ہیں کہ قرآن پڑھ کر انہیں اپنے آپ کو برائی اور ایک اور کالے جادو کے حملے سے بچانے میں مدد مل سکتی ہے۔ کئی دہائیوں سے، مسلمان اس قسم کے حملوں سے بچنے کے لیے کچھ قرآنی آیات کی تلاوت کرتے ہیں جیسے کہ قرآن میں آخری سورتوں کی تلاوت کی اقدار کا ذکر۔

مزید برآں، مسلمان روزانہ قرآن پڑھ کر اللہ کی طرف سے مزید برکات حاصل کر سکتے ہیں۔ نہ صرف زندگی میں بہترین تحفظ حاصل کریں بلکہ قرآن کی ہر آیت کو ہوشیاری سے پڑھنے اور لاگو کرنے میں بھی عقلمند بنیں۔ یہ اسلام میں کالے جادو سے اپنے آپ کو بچانے کا ایک طریقہ ہو سکتا ہے۔

Sifli Amliyat Books PDF
Sharing is Caring so Please Share it.


Updated: January 30, 2022 — 2:24 am

Leave a Reply