ایلوویرا پودے کے 5 حیران کن فوائد

ایلوویرا پودے کے 5 حیران کن فوائد

آج کی اس پوسٹ میں آپکے ساتھ ایلوویرا کے بہت ہی نایاب فوائد شئیر کئے جائینگے۔ ایلوویرا کے ویسے تو بہت زیادہ فوائد ہیں لیکن یہاں پر آپکے ساتھ اس معجزاتی پودے کے چند فوائد شئیر کئے جائیگے جو کہ مندرجہ ذیل ہیں۔

سورج کی جلن کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ایلو ویرا جیل میں ٹھنڈک کی خصوصیات ہیں اور یہ سوزش کو دور کرنے والا ہے۔ لہذا، یہ سورج کی جلن یا جلی ہوئی جلد کے لیے قدرتی علاج میں سے ایک ہے۔ اس جیل کو لگانے سے جلد کی حفاظتی تہہ میں مدد ملتی ہے، اور یہ نمی کو برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ اور معدنیات سے بھرپور ہے جو شفا یابی کے عمل کو بڑھاتا ہے۔ لہٰذا اب آپ ایلو ویرا کا استعمال کرکے اپنی گرمیوں کی جلد کی صحت کو برقرار رکھ سکتے ہیں۔

جلد کو نمی بخشنے میں مدد کرتا ہے۔

بازار سے خریدے گئے موئسچرائزرز کے برعکس، ایلو ویرا جیل جب موئسچرائزنگ جیل کے طور پر استعمال ہوتا ہے تو چہرے اور جلد پر چکنائی والی فلم نہیں چھوڑتی ہے۔ درحقیقت، یہ اس کے بالکل برعکس کرتا ہے – یہ سوراخوں کو کھولتا ہے اور جلد کو نرم کرتا ہے۔

اسے آفٹر شیو ٹریٹمنٹ کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ایلو ویرا جیل جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتا ہے اور استرا اور چھوٹے نکس اور کٹوں سے جلنے کو ٹھیک کرتا ہے۔ یہ خشک جلد کے علاج میں بھی مدد کرتا ہے۔

زخموں کی شفایابی کو بڑھاتا ہے۔

اب یہ ایک معروف حقیقت ہے کہ ایلو ویرا جلنے، کٹنے اور دیگر زخموں کے لیے انتہائی فائدہ مند ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ایلو ویرا زخموں کے بھرنے کو بڑھاتا ہے، یعنی ٹھیک ہونے کا وقت کم کرتا ہے۔ یہ خاص طور پر پہلی ڈگری اور دوسری ڈگری کے جلنے کی صورت میں درست ہے۔ یہ جلد کے جلنے کا بہترین علاج ہے۔ یہ جلد کے خلیوں کی تولید کو آٹھ گنا تیز کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ایلو ویرا ایپیڈرمس یعنی جلد کی بیرونی تہہ میں پانی سے زیادہ تیزی سے گھسنے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔

جلد کی عمر بڑھنے سے لڑتا ہے۔

ایلو ویرا جیل میں وٹامن سی اور ای، بیٹا کیروٹین وافر مقدار میں موجود ہے۔ اس لیے اس میں اینٹی ایجنگ خصوصیات ہیں۔ اس میں جراثیم کش خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں اور یہ اینٹی سوزش ہے۔ یہ جلد کے داغوں کو ختم کرنے اور عمر کی لکیروں کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ مزید برآں، یہ جسم میں کولیجن کی پیداوار اور جلد کی لچک کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

انفیکشن اور مہاسوں کو کم کرتا ہے۔

جو لوگ ایکنی کا شکار ہیں انہیں ایلو ویرا میں آرام ملے گا۔ یہ نرم صفائی میں مدد کرتا ہے، اور اس کی انٹی مائیکروبئیل خصوصیات جلد کو کوئی نقصان پہنچائے بغیر پمپلوں کا علاج کرتی ہیں۔ یہ ایک اینٹی سیپٹیک ہے جو بیکٹیریا کے خلاف تحفظ فراہم کرتا ہے۔ ایلو ویرا میں پولی سیکرائڈز اور گبریلین شامل ہیں۔ یہ نئے خلیوں کی نشوونما میں مدد کرتے ہیں اور ساتھ ہی سوزش اور لالی کو کم کرتے ہیں۔ یہ ایک کسیلی کے طور پر بھی کام کرتا ہے جو چھیدوں کے سائز کو کم کرتا ہے، اضافی سیبم، جرثوموں اور گندگی کو باہر نکالتا ہے۔

Sifli Amliyat Books PDF
Sharing is Caring so Please Share it.


Updated: January 6, 2022 — 1:47 am

Leave a Reply